Saturday 7 January 2012

sambungan pelajaran seterusnya

ehem ! testing testing testing . okayokay !

lebih 6 bulan aku berada di batu pahat kerana aku baru sahaja tamat menjalani latihan industri di majlis perbandaran batu pahat . pelbagai laluan pahit manis semasa berada di sini . kalau nak di ceritakan laluannya tu memang panjang berjelalah . sudah tiba masanya untuk aku kembali ke institusi pelajaran aku untuk menyambung pelajaran seterusnya di sem 4 . tup tap tup tap ! dah sem 4 dah aku . memang berat nak tinggalkan tanah kelahiranku ni . tapi apakan daya ini semua untuk masa depan aku juga . lepas ni dah mulalah kehidupan aku sebagai pelajar perantau kembali . jauh dari family, kawankawan dan juga yang tersayang(siti aliah bt abd rahim).

SELAMAT JALAN BATU PAHAT
SELAMAT DATANG MELAKA

i will miss you everyday .


2 comments:

  1. pergi la menuntut ilmu selagi hayat dikandung badan, harapan keluarga tinggi..
    Jauh mengajar erti kesetiaan kan,hee
    good luck yea awak !!
    belajar betul-betul tau,
    buktikan pd orang ramai awk bole berjaya juga seperti mereka..
    pointer tinggi tau sem 4 nie,hee
    semoga berjaya di medan perjuangan mu...


    ikhlas dr hati,hehe

    ReplyDelete