Wednesday 23 November 2011

adakah cintaku terbalas

aku sedar siapa diriku ini . 
sekadar budak gemuk yang tiada apa-apa . 
aku jatuh hati pada seorang teman lama aku sendiri .
dalam hati ini pelbagai tanda soal bermain di minda .
adakah perasaan ini terhadap dirinya terbalas .
itu yang sering kali bermain di minda aku .

aku sentiasa menanti dirinya .
jika dia menjadi milik aku .  
aku takkan sia-siakan dia sebagaimana dia disia-siakan oleh lelaki yang pernah menjadi miliknya .


semoga tuhan mahu dengar cintaku . 





                                     
       
                                                                                    yang menanti
                                                                                    nafis selamat
                                                                                                                                              

4 comments:

  1. haha, apa la kan tak cakap awal-awal,
    bukan nya orang nak marah kalau awak cakap
    cume orang tak sedia lagi laa,huhu
    orang bagi aku peluang ,tp jangan siasia kan,
    belajar betul2 untuk keluarga awak tuh,
    harapan mereka tinggi terhadap awak,

    ReplyDelete
  2. terima kasih jerk,
    hehe...
    sama sama ...

    ReplyDelete